Informații importante despre serviciile noastre și condițiile de utilizare
Informații generale
Prezentul document reglementează termenii și condițiile de utilizare a serviciilor oferite de NevoiPersonale, broker de credite autorizat ANPC.
1. Definiții
Broker de credite: Persoană fizică sau juridică care, în cursul desfășurării activității sale comerciale sau profesionale, contra unei remunerații care poate fi o sumă de bani sau orice alt avantaj economic convenit, nu acordă credite din fonduri proprii, ci:
Prezintă sau propune contracte de credit consumatorilor;
Asistă consumatorii prin efectuarea de activități preparatorii sau prin alte activități de administrare în legătură cu contractele de credit care nu sunt acordate din fonduri proprii;
Încheie contracte de credit cu consumatorii în numele creditorului.
2. Serviciile oferite
NevoiPersonale oferă următoarele servicii:
Consultanță gratuită pentru alegerea celui mai potrivit credit
Compararea ofertelor de credit de la diferiți creditori
Asistență în completarea documentației necesare
Intermedierea relației cu instituțiile financiare partenere
Monitorizarea procesului de aprobare a creditului
3. Taxe și comisioane
Pentru consumatori:
✓ Toate serviciile oferite consumatorilor sunt GRATUITE
Consumatorul nu plătește niciun fel de taxă sau comision pentru serviciile de brokeraj oferite. Remunerația brokerului este suportată exclusiv de către instituțiile financiare partenere.
Remunerația brokerului:
Brokerul primește o comision de la instituția financiară în cazul în care creditul este acordat și contractul este semnat. Acest comision nu influențează costul creditului pentru consumator.
4. Obligațiile brokerului
Să acționeze cu onestitate, echitate, transparență și profesionalism în interesul superior al consumatorilor
Să dețină cunoștințe și competențe adecvate în domeniul creditelor de consum
Să furnizeze consumatorului informații clare și complete despre serviciile oferite
Să respecte confidențialitatea datelor personale ale consumatorilor
Să nu solicite plata în avans a unor taxe sau comisioane
5. Drepturile consumatorului
Să primească informații corecte și complete despre produsele de credit disponibile
Să nu plătească niciun fel de taxă pentru serviciile de brokeraj
Să își retragă cererea în orice moment înainte de semnarea contractului de credit
Să primească o copie a documentelor semnate
Să depună reclamații la ANPC în cazul unor nereguli
6. Protecția datelor personale
Brokerul se angajează să respecte prevederile Regulamentului General privind Protecția Datelor (GDPR) și să protejeze datele personale ale consumatorilor conform politicii de confidențialitate.
7. Soluționarea litigiilor
În cazul unor litigii, consumatorul se poate adresa:
ANPC - Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor
Centrului de Soluționare Alternativă a Litigiilor din domeniul Bancar (CSALB)